adlin dayana
Twitter · Instagram ·



tuan tanah

Secara sasteranya,aku seorang Adlin Dayana atau nama singkatnya Yana si baik hati yang suka menulis cerita fiksyen,fakta2 tersendiri dan bertemakan muzik keras ditelinga. Selalu gagal dalam percubaan pertama tp sekali aku jatuh tak selamanya aku tersungkur.Pernah menjuarai rumah sukan Kenyalang dalam acara lari berganti-ganti 3x100 sewaktu menduduki Darjah 1. Pemain bola jaring kedudukan Center sewaktu dibangku lewat 10,11,12 tahun. Kaki size 5 baju size M/L. Lebih dikenali dengan sikap suka buat hal sendiri dan keras kepala.

Dua tiga kucing berlari, eh terjatuh pula!

Adlin Dayana MAL El Kasyah

Support
Follow me :)


Tweet Tweet

Recent Posts
· class
· Menifestasi Core


jatuh
Friday, 21 February 2014 | Posted by Lionel | 0 comment/s
bila kau renung kebulan dan berbaring menghadap keindahan yang seketika ,rasa hiba mula terasa tanpa kau pinta.
laut biru terbentang luas, tutupkan mata aku, hembuskan nafasku ,biarkan aku dikelam rasa dosa lalu..
pujukkan hati aku, sembunyikan segala resah yang ada pada aku, gelapkan pandangan aku, biar aku bahagia dibawa arus dosa yang pernah aku lalu.
satu masa kau akan rasa kenapa dunia tak pernah adil, hidupkanlah jiwa yang dah mati, nyalakan dengan sinaran, pancarkan sinarnya dikala sepi, walaupun kau rasa sakit setengah mati.
bangkitlah semangat si jiwa, fikirkan yang bahagia saja, suntingkanlah hatimu dengan semangat yang baru, percayalah selagi pengkurnia masih ada..